Pleszewskie TBS Sp. z o.o. funkcjonuje na rynku zarządzania nieruchomościami od początku swojego istnienia. Pierwsze wspólnoty mieszkaniowe zaczęliśmy obsługiwać już w roku 1994. Dysponujemy doświadczeniem oraz kadrą przygotowaną do profesjonalnego wykonywania oferowanych usług. Aktualnie PTBS zarządza 37 wspólnotami mieszkaniowymi oraz lokalami komunalnymi usytuowanymi w 75 budynkach na terenie Miasta i Gminy Pleszew.
Spółka zapewnia sprawną organizację bieżących spraw wspólnot mieszkaniowych, profesjonalne prowadzenie księgowości, terminowe regulowanie zobowiązań, fachową obsługę prawną, skuteczną windykację, prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie problemów, utrzymywanie czystości i porządku terenów mieszkaniowych i zieleni. Na bieżąco analizujemy koszty utrzymania nieruchomości wspólnej. Znajdujemy wykonawców usług i dostaw gwarantujących pożądaną przez wspólnotę jakość za najniższą dostępną na rynku cenę.
Oferujemy:
– ścisłą współpracę z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej
– sprawną obsługę techniczną nieruchomości
– optymalizację kosztów zarządzania nieruchomością
– możliwość wyboru dostawców i usługodawców w trybie przetargu
– poprawę estetyki budynku i terenu
– sprawną windykację należności z tytułu zaliczek na utrzymanie części wspólnych i opłat za świadczenia
– kompetentny personel zarządzający
– prowadzenie rachunkowości wspólnoty w oparciu o nowoczesne standardy i technologie
– profesjonalną obsługę właścicieli lokali
W imieniu wspólnot zawieramy umowy na serwisowanie kotłowni gazowych, instalacji elektrycznych, wod-kan., co i cwu oraz utrzymanie porządku i czystości nieruchomości wspólnej. Wspólnoty mogą wybrać firmy współpracujące z PTBS lub skorzystać z usług firm wskazanych przez wspólnotę.
Wszystkie istotne ustalenia dotyczące oferowanej usługi zarządzania nieruchomością zostaną zawarte w umowie o powierzenie zarządzania nieruchomością wspólną.
Jeśli chcesz zapytać o ofertę, skontaktuj się z nami.